OBCHODNÉ PODMIENKY PRE NÁKUP V PARFUMERII ORION
Článok I. Úvodné ustanovenia
- Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného na doméne www.parfumeria-orion.sk (ďalej len „eshop“) je obchodná spoločnosť ATM Consulting, s.r.o., IČO: 45723991, DIČ: 2023132881, IČ DPH SK2023132881, so sídlom Šancová 48, 811 05 Bratislava, zapísaná v obchodnom registri vedenom na Mestskom súde Bratislava III. oddiel: Sro, vložka č. 68113/B, emailová adresa: info@parfumeria-orion.sk(ďalej len ako “obchodník").
- Obchodník vydáva nasledujúce obchodné podmienky upravujúce vzájomné práva a povinnosti medzi ním a osobou, ktorá navštívila eshop za účelom prehliadania a zakúpenia ponúkaného tovaru alebo služieb (ďalej len ako „kupujúci“).
-
Obchodník predáva svoj tovar a/alebo služby výhradne za nasledujúcich podmienok, ktoré nezhoršujú postavenie kupujúceho. Kupujúci má vždy možnosť tieto podmienky akceptovať, uskutočniť svoju objednávku a uzavrieť tak s obchodníkom zmluvu o zakúpení tovaru a/alebo služby (ďalej len "kúpna zmluva"), alebo túto zmluvu neuzavrieť. Časť kúpnej zmluvy sa spravuje nasledujúcimi obchodnými podmienkami.
- Upozornenie: Nákup v našom internetovom obchode je určený len pre osoby staršie ako 16 rokov.
Článok II. Objednávka kupujúceho a uzatvorenie kúpnej zmluvy
- Kupujúci môže svoju objednávku uskutočniť prostredníctvom elektronického objednávkového formulára, ktorý je umiestnený na internetových stránkach eshopu.
- Objednávka je považovaná za riadne vyplnenú, ak obsahuje nasledujúce údaje: identifikácia druhu a množstva objednávaného tovaru alebo druhu a rozsahu objednávanej služby, skutočné meno a priezvisko kupujúceho alebo označenie obchodnej firmy kupujúceho, IČO, DIČ a IČ DPH, ak nimi kupujúci disponuje, emailový a telefonický kontakt kupujúceho, trvalá adresa bydliska, miesta podnikania či sídla kupujúceho, dodacia adresa kupujúceho. Za riadne vyplnenú objednávku sa považuje tiež objednávka kupujúceho, ktorý je zaregistrovaný na internetových stránkach eshopu.
- Odoslanie riadne vyplnenej objednávky sa považuje za návrh kupujúceho na uzatvorenie kúpnej zmluvy s obchodníkom. Doručenie automatizovanej emailovej sumarizácie objednávky kupujúcemu bezprostredne po jej uskutočnení sa nepovažuje za prijatie návrhu obchodníkom. Kúpna zmluva sa považuje za uzatvorenú až doručením potvrdenia obchodníka o výslovnom prijatí objednávky, odoslaným kupujúcemu do 7 dní od doručenia objednávky.
- Kupujúci môže v lehote do 7 dní od doručenia objednávky túto objednávku písomne odvolať. Obchodník má právo návrh kupujúceho na uzatvorenie kúpnej zmluvy odmietnuť, napríklad z dôvodu vypredania zásob alebo dočasnej nedostupnosti služby. Na uzatvorenie kúpnej zmluvy kupujúci nemá právny nárok.
- Pri objednávkach, kde kupujúci v minulosti odmietol prevzatie, alebo zásielku neprevzal bez riadného odstúpenia od zmluvy si vyhradzujeme právo požadovať zálohovú platbu vopred v 100% výške objednávky alebo menšej, poprípade taktúto objednávku neakceptovať.
- Pri neprevzatí uhradenej objednávky, ktorá sa nám vráti späť ako neprevzatá zásielka , Vám tento tovar budeme držať rezervovaný po dobu 6 mesiacov odkedy ste objednávku uhradili a prevziať si ju môžete na našej predajni zdarma. Ak si želáte objednávku znovu odoslať, kontaktujte nás emailom ohľadne upresnenia dodatočných nákladov na prepravu a objednávka Vám bude znovu odoslana po ich úhrade. V prípade, že si nechcete uhradený tovar prevziať a želáte si vrátenie peňazí, je potrebné zaslať nám riadne odstúpenie od kúpnej zmluvy, na základe ktorého Vám čiastka bude refundovaná.
Článok III. Kúpna cena za tovar či službu a platobné podmienky
- Kúpna cena za tovar či službu je uvedená v príslušnom popise tovaru alebo služby na internetových stránkach eshopu a v emailovej sumarizácii objednávky.
- Kúpna cena za tovar alebo služby nezahŕňa náklady na prepravu do miesta dodania, ktoré budú kupujúcemu účtované osobitne podľa spôsobu prepravy, ktorý si kupujúci vo svojej objednávke zvolil. Informácia o cene prepravy, vrátane prípadnej ceny dobierky, bude uvedená v objednávke ako aj v emailovej sumarizácii objednávky.
- V prípade, že medzi uskutočnením objednávky a jej potvrdením zo strany obchodníka dôjde ku zmene kúpnej ceny za tovar alebo služby, obchodník na túto skutočnosť kupujúceho písomne alebo telefonický upozorní. Upozornenie obchodníka nie je potvrdením objednávky, ale novým návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Ak kupujúci so zmenou ceny nesúhlasí, kúpna zmluva sa nepovažuje za uzatvorenú, ibaže by obchodník potvrdil pôvodnú objednávku kupujúceho.
- Kúpna cena je splatná
a) do 3 dní od potvrdenia objednávky v prípade platby prevodom na bankový účet obchodníka alebo platby platobnou či kreditnou kartou,
b) v deň prebratia tovaru kupujúcim v prípade platby pri dodaní tovaru na dobierku.
- Záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu za tovar alebo službu sa považuje za splnený okamihom pripísania kúpnej ceny na účet obchodníka.
- Potvrdenie o zaplatení kúpnej ceny vo forme daňového dokladu (faktúry) bude priložené k odosielanému tovaru a v prípade poskytnutia služby bude toto potvrdenie odoslané na emailovú adresu kupujúceho. Kupujúci za týmto účelom súhlasí, že faktúra môže byť vystavená tiež elektronicky. Elektronická faktúra sa považuje za plnohodnotný daňový doklad.
- V prípade storna už uhradenej objednávky cez platobný terminál bude platba kupujúcemu refundovaná späť na platobnú kartu v plnej výške najneskôr do 7 pracovných dní od stornovania prostredníctvom platobného terminálu Comgate alebo zaslaním refundovanej čiastky priamo na účet kupujúceho, ak kupujúci obchodníkovi poskytne číslo účtu. Obchodník neprichádza do kontaktu s údajmi o platobnej karte kupujúceho.
- Zníženie cenovej hodnoty objednávky o hodnotu platnej darčekovej poukážky, či zľavového kódu je možné zadaním kódu z darčekovej poukážky, alebo zľavového kódu priamo v košíku objednávky pri prvom kroku. Na jednu objednávku sa dá uplatniť iba jedna darčeková poukážka, resp. iba jeden zľavový kód.
Článok IV. Dodacie podmienky
- Spôsob prepravy a dodacia lehota sú uvedené v príslušnom popise tovaru na internetových stránkach eshopu a v emailovej sumarizácii objednávky. O vybavenosti objednávky alebo prípadných zmenách je kupujúci oboznámovaný emailom.
- Ak nie je v popise tovaru uvedené inak, obchodník sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu najneskôr
a) v lehote 30 dní od úhrady kúpnej ceny tovaru v prípade platby prevodom na bankový účet obchodníka alebo platby platobnou či kreditnou kartou,
b) v lehote 30 dní od potvrdenia objednávky v prípade dodania tovaru na dobierku.
- Miestom dodanie je adresa, ktorú kupujúci uviedol vo svojej objednávke ako dodaciu adresu. Ak kupujúci neuviedol žiadnu dodaciu adresu, miestom dodania je adresa jeho bydliska, miesta podnikania alebo sídla.
- Vlastníctvo k tovaru prechádza na kupujúceho v okamihu jeho prebratia.
- Kupujúci je pri preberaní tovaru povinný skontrolovať celistvosť obalu a obsah zásielky. Kupujúci je povinný upozorniť prepravcu na prípadné poškodenie obalu či obsahu zásielky. Kupujúci v takomto prípade neuplatňuje práva zo zodpovednosti za vady voči obchodníkovi, ale práva zo zodpovednosti za škodu zavinenú prepravcom. Pri dodani tovaru v poškodenom obale je kupujúci povinný s doručovacou spoločnosťou vypísať doklad o poškodení, inak si nebude môcť nárokovať náhradu škody za poškodenie tovaru spôsobeného nevhodnou manipuláciu pri preprave.
- Neprevzatím tovaru a požadovaným opätovným odoslaním si obchodník vyhradzuje právo požadovať platbu za opätovné odoslanie vopred na účet obchodníka.
Článok V. Odstúpenie od zmluvy
- Kupujúci má právo bez udania dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prebratia objednaného tovaru v zmysle zákona 102/2014 Z.z., a to za použitia nasledujúceho formulára odoslaného v písomnej podobe na adresu obchodníka spolu s priloženým dokladom o zakúpení a úhrade kúpnej ceny:
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY.pdf
vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy
Neprevzatie tovaru, nezaslanie vyplneného Formulára na odstúpenie od zmluvy a dokladu o kúpe, alebo kópiu dokladu o kúpe na adresu predavajúceho sa nepovažuje za riadné odstúpenie od zmluvy. Zo strany kupujúceho tak dochádza k porušeniu obchodných podmienok a obchodník si tak môže uplatniť nárok na náhradu prostriedkov, ktoré vynaložil na dopravu.
- Obchodník môže od kúpnej zmluvy odstúpiť v prípade, ak:
- kupujúci nezaplatí kúpnu cenu v lehote 7 dní od doručenia potvrdenia obchodníka o prijatí objednávky
- kupujúci neprevezme tovar, a to ani v odbernej lehote.
- Odstúpenie od zmluvy sa stáva účinné okamihom jeho doručenia tej zmluvnej strane, ktorej je adresované.
- Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy vrátiť obchodníkovi zakúpený tovar, a to jeho zaslaním na adresu obchodníka: ATM Consulting, s.r.o., Kukučínova 38/A, 831 03 Bratislava
- Obchodník je povinný najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy vrátiť kupujúcemu zaplatenú cenu tovaru vrátane nákladov na dopravu pri dodaní, poštovné a iné náklady a poplatky, a to výhradne formou bankového prevodu na účet kupujúceho alebo prostredníctvom platobnej bránky, ak prostredníctvom nej zákaznik tovar uhradil. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, a ak si kupujúci zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý je ponúkaný.
- Práva a povinnosti kupujúceho v zmysle tohto článku sa neuplatnia v prípade, kedy kupujúci neuzatvára kúpnu zmluvu ako spotrebiteľ. V takomto prípade sa práva a povinnosti zmluvných strán riadia obecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
- Odstúpením od zmluvy nie je dotknuté právo na náhradu škody vzniknutú napríklad v dôsledku neprebratia alebo poškodením tovaru kupujúcim.
- Pri vzniku nároku na vrátenie kúpnej ceny vráteného tovaru Vám suma bude vyplatená na účet, ktorý uvediete vo formulári. Ak ste objednávku uhradili kartou cez platobnú bránu, suma za riadne vrátený tovar Vám bude zaslaná späť na kartu prostredníctvom platobnej brány.
-
Právo na odstúpenie od zmluvy nevzniká v týchto prípadoch
- zmluvy na dodávky tovaru, ktorý nie je v našom e-shope bežne dostupný a bol objednaný a dodaný špeciálne na základe osobnej požiadavky zo strany spotrebiteľa.
- Odstúpiť od zmluvy nie je možné u tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého obal bol po dodaní otvorený. (Napr. šampóny, balzamy, rúže, krémy, telové mlieka, laky na nechty, opaľovacie krémy, špirály, ceruzky, holiace strojčeky, a pod.) Drogeristický tovar je možné vrátiť len v prípade, že je vrátený v pôvodnom zaplombovanom obale, bez akéhokoľvek narušenia balenia.
-
-
- Upozorňujeme na skutočnosť, že nie každý drogeristický tovar musí byť povinne plombovaný (napr. šampóny plomby nezvyknú mať), no aj pri drogeristickom tovare, ktorý od výroby neobsahuje plombu, nie je možné odstúpenie od zmluvy, ak takýto tovar nie je vhodné vrátiť v zmysle zákona 102/2014 Z.z. z dôvodu ochrany zdravia alebo hygieny.
-
-
- Odstúpenie od zmluvy nie je možné pri odstrekoch parfúmov (vôni), nakoľko v odstrekovom flakóne je vnútorný obsah prístupný kontaktu s pokožkou, čim sa nedá garantovať hygienická bezzávadnosť pri vrátení. Odstúpenie od zmluvy nie je možné ani u vôni a drogérie balenej v tzv. roll on (rollerball) flakóne, a pri niektorých vzorkách vôni, ktoré nedisponujú zataveným rozprašovačom (rozumej neodnímateľným), ale sa nanášajú rovno na pokožku, z rovnakého dôvodu ako pri odstrekových flakónoch. Odstúpenie od zmluvy parfúmov v bežnom flakóne predávaných ako celok a parfúmov, vo flakóne travalo je možné nakoľko sú pevne zatavené a nehrozí kontakt vnútorného obsahu s vonkajším prostredím.
-
- Ak nám doručíte Odstúpenie od zmluvy spolu s tovarom, pri ktorom z vyššie uvedených dôvodov nie je možné odstúpenie od zmluvy, vyrozumieme Vás emailom a svoj tovar si následne môžete prevziať na našej predajni, poprípade Vám bude odoslaný na vaše náklady po ich úhrade.
Darčeky a bonusy
Ak vám bol spoločne s tovarom poskytnutý darček alebo bonus ako napr. zvýhodnená cena, pri odstúpení od zmluvy stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka, či poskytnutého bonusu účinnosť a vašou povinnosťou je spolu s tovarom vrátiť aj poskytnutý darček alebo bonus. V opačnom prípade Vám z celkovej sumy vráteného tovaru bude odrátana cena tovaru, ktorý bol zaslaný ako darček alebo bonus ku zakúpenému tovaru. V prípade, že si nejaký tovar nechávate a vraciate len časť, darček alebo bonus Vám bude ponechaný len v prípade, že ste splnili cenovú hladinu nákupu, v ktorej bol poskytnutý, v opačnom prípade bude odrátany v jeho pôvodnej cene od sumy vráteného tovaru.
Článok VI. Zodpovednosť za vady a reklamácia tovaru alebo služby
Formlulár k reklamácii na stiahnutie.pdf
Obchodník zodpovedá za vady tovaru alebo služby v rozsahu podľa ustanovenia § 619 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov v prípade, ak je kupujúcim spotrebiteľ. Ak je kupujúcim podnikateľ, obchodník zodpovedá za vady tovaru alebo služby v rozsahu podľa ustanovenia § 422 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov s tým, že ustanovenia tohto článku sa nepoužijú. Obchodník nezodpovedá za škodu, ktorá vznikla počas prepravy tovaru.
Tovar alebo službu zakúpenú u obchodníka je možné reklamovať iba na základe písomnej reklamácie kupujúceho odoslanej na adresu prevádzky obchodníka spolu s reklamovaným tovarom, dokladom alebo kópiou dokladu o zakúpení a úhrade kúpnej ceny. Adresa prevádzky obchodníka je: ATM Consulting, s.r.o., Kukučínova 38/A, 831 03 Bratislava
Reklamácia tovaru alebo služby musí obsahovať, čítateľne vypísané údaje:
- označenie čísla objednávky,
- doklad alebo kópia dokladu o kúpe,
- označenie obchodníka,
- označenie kupujúceho a jeho poštovej a emailovej adresy,
- dôvod reklamácie,
- spôsob výzvy na plnenie (ako máme kupujúceho kontaktovať, či poštou alebo e-mailom)
- dátum a podpis kupujúceho.
- reklamovaný tovar so všetkými jeho komponentami, s ktorými bol dodaný ako celok (napr. pri reklamácii tovaru z darčekovej kazety je potrebné dodať celú darčekovú kazetu)
Práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady, ktoré kupujúci môže uplatniť, stanoví § 622 a § 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru či služby, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru či služby, výmenu súčasti, ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru či služby alebo závažnosť vady. Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť závadný tovar či službu za nezávadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar alebo služba mohla riadne užívať ako tovar alebo služba bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru či služby alebo má právo odstúpiť od zmluvy. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak síce ide o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar či službu riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny. Uvedené práva kupujúceho zanikajú, ak neboli uplatnené vyššie uvedeným spôsobom v záručnej dobe. Dĺžka záručnej doby je 24 mesiacov od prebratia tovaru či služby, s výnimkami stanovenými zákonom.
Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného tovaru, výmenou tovaru, poskytnutím náhradnej služby, vrátením kúpnej ceny tovaru alebo služby, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru alebo služby, písomnou výzvou na prebratie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Obchodník je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie bez zbytočného odkladu po jej prijatí. Spôsob vybavenia reklamácie určuje obchodník, ktoré z práv zo zodpovednosti za vady uplatňuje. Spôsob vybavenie reklamácie určí obchodník ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Obchodník je povinný v uvedenej lehote vydať kupujúcemu písomné potvrdenie o vybavení reklamácie. So súhlasom kupujúceho sa za písomné potvrdenie o vybavení reklamácie považuje aj zaslaný e-mail s textom informujúcim vybavenie reklamácie.
Potvrdenie o prijatí reklamácie, oznámenie spôsobu vybavenia reklamácie, potvrdenie o vybavení reklamácie alebo zamietnutie reklamácie budú kupujúcemu odoslané formou, ako si vybral v spôsobe výzvy na plnenie a to e-mailom, alebo poštou.
Článok VII. Ochrana osobných údajov
Vami poskytnuté osobné údaje nevyhnutné k vybaveniu objednávky a následnej fakturácie budú spracované v zmysle zákona 18/2018 Z.z. Zákon o ochrane osobných údajov a doplnení niektorých zákonov. Bližišie informácie o spracovaní a ochrane osobných údajov nájdete v sekcii "Ochrana osobných údajov", v pätke hlavnej stránky.
Článok VIII. Záverečné ustanovenia
Obchodník a kupujúci sa dohodli, že písomnosti doručované poštou alebo emailom sa považujú za doručené dňom prebratia poštovej zásielky alebo dňom potvrdenia prijatia emailu, najneskôr však v 10. deň po odoslaní.
Právne vzťahy medzi obchodník a kupujúcim ako i vzťahy týmito podmienkami neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
Orgánom dozoru, ktorému podliehajú niektoré z činností obchodníka, je Slovenská obchodná inšpekcia pre Bratislavský kraj:
Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27,
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel.: 02/ 58272 172-3
fax: 02/ 58272 170
Kupujúci má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak obchodník na žiadosť kupujúceho odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi obchodníkom a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od kupujúceho požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má kupujúci. Okrem ARS má kupujúci právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušné všeobecné súdy.
V prípade, že akékoľvek ustanovenie týchto obchodných podmienok je alebo sa stane neplatným, neúčinným a/alebo nevykonateľným, nie je tým dotknutá platnosť, účinnosť a/alebo vykonateľnosť ostatných ustanovení. Obchodník sa v takomto prípade zaväzuje bez zbytočného odkladu nahradiť dotknuté ustanovenie ustanovením novým platným ustanovením, ktorého obsah bude v čo najväčšej miere plniť účel pôvodného ustanovenia.
Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu obchodných podmienok, ktorá sa stáva účinnou dňom uverejnenia ich aktualizovaného znenia.
ZODPOVEDNOSŤ: Informácie na www.parfumeria- orion.sk sú čiastočne preberané od tretích strán (dodávateľov, výrobcov) a môžu obsahovať vecné a technické nepresnosti a chyby, môžu byť opravené a aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia. Obchodník negarantuje vecnú správnosť ich obsahu. Obchodník nenesie voči inej strane zodpovednosť za priame, či nepriame, mimoriadne alebo iné následné škody, spôsobené použitím informácii z jeho stránok, alebo z odkazov na iné webovové stránky.
Obchodník neposkytuje žiadne garancie a záruky okrem záruk vyplývajúcich zo zákona, a záruk, ktoré obchodník poskytuje nad rámec zákona a sú jednoznačne uvedene pri produkte na
www.parfumeria-orion.sk. Informácie uvedené v popisoch výrobkov nie je možné brať ako vyhlásenia o vhodnosti výrobkov na konkrétny účel, pokiaľ také prehlasenie zákazník neobdržal od
obchodníka v písomnej forme, po tom čo ho v prípade pochybnosti kontaktoval. V prípade chybne uvedenej predajnej ceny na www.parfumeria-orion.sk si obchodník vyhradzuje právo na
opravu (zmenu) ceny a to aj po vykonaní objednávky zákazníkom. O tejto skutočnosti bude zákaznik, ktorý vytvoril objednávku ešte s chybnou cenou informovaný, telefonicky alebo
prostrednictvom e-mailu a má právo s opravenou cenou nesúhlasiť a odstúpiť od zmluvy, resp. stornovať objednávku.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 11. 11. 2016.
„Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“
Nákup ochranných prostriedkov (počas krízovej situácie na území SR) podľa § 4 Obmedzenie distribúcie osobných ochranných prostriedkov
(1)Zakazuje sa počas krízovej situácie predávať alebo prevádzať osobný ochranný prostriedok, ktorý je určeným výrobkom podľa osobitného predpisu a ktorý patrí do skupiny osobných ochranných prostriedkov rizikovej kategórie III podľa osobitného predpisu a slúži na ochranu dýchacích orgánov pred látkami a zmesami, ktoré sú nebezpečné pre zdravie, a pred škodlivými biologickými faktormi podľa osobitného predpisu, ktorý je filtračnou tvárovou polmaskou kategórie FFP2, FFP3 a osobný ochranný prostriedok kategórie KN95 vyrábaný podľa normy GB/T 32610-2016 (ďalej len „osobný ochranný prostriedok“) inej osobe, než
a)poskytovateľovi zdravotnej starostlivosti, ktorý poskytuje zdravotnú starostlivosť na území Slovenskej republiky,
b)zdravotníckemu pracovníkovi, ktorý vykonáva zdravotnícke povolanie na území Slovenskej republiky,
c)orgánom štátnej správy alebo územnej samosprávy,
d)právnickej osobe alebo fyzickej osobe- podnikateľovi, ktorá je podľa osobitného predpisu povinná zabezpečovať tieto osobné ochranné prostriedky a vykonáva práce uvedené v prílohe tohto zákona, pri ktorých je používanie týchto osobných ochranných prostriedkov nevyhnutné z dôvodu ochrany života a zdravia,
e)osobe, ktorá distribuuje tieto osobné ochranné prostriedky na území Slovenskej republiky a ktorá má sídlo alebo miesto výkonu podnikania na území Slovenskej republiky a ktorá tieto osobné ochranné prostriedky ďalej predáva alebo prevádza iba osobám uvedeným v písmenách a) až d).
Nákupom a potvrdením objednávky, ktorá bude obsahovať tento produkt príp. iný produkt patriaci do kategórie FFP2, FFP3 alebo iný osobný ochranný prostriedok kategórie KN95 čestne prehlasujete že patríte medzi osoby na ktoré sa zákaz predaja nevzťahuje a ste si vedomý skutočnosti, že nepravdivé čestné vyhlásenie zakladá skutkovú podstatu správneho deliktu za ktorý hrozí pokuta do 10 000€, ktorú je možné od Vás vymáhať.
Každý, kto zrealizuje nákup ochranného prostriedku KN95 na e-shope parfumeria-orion.sk, čestne prehlasuje a potvrdzuje zrealizovaným nákupom, že nakupuje na základe zákona č. 69/2020 Z.z. a patrí do povolenej skupiny §4/1/a-i